6. dag i New York - hjemrejse

 15. september 2023

Så gik den ikke længere.....

Vi mødtes igen, som alle de andre dage, til morgenmad. Vi havde god tid. Vi skulle først tjekke ud kl. 12.00 og skulle hentes 13.15.

Så efter morgenmaden gik vi op for at pakke og satte os så i lobbyen og ventede på afgang.
Jeg frøs og havde ikke nogen trøje, så Sabina og jeg løb over på 5. th. Avenue og købte en trøje til mig - sådan en typisk turist ting - en sweatshirt med lynlås med et lille mærke hvor der stod New York City på. Men pyt, jeg gad ikke fryse og slet ikke på den lange flyvetur.

Jeg havde budt på opgradering af vores flysæder og vundet, så vi skulle flyve på SAS + hjem, man sidder altså bare meget bedre på så lang en tur. Vi havde købt opgraderet billetter på udturen, hvor vi også sad ordentligt.

Vi blev hentet af min ynglingsbil fra Carservice, en Chevolet Suburban - nice 😀


Fremme i lufthavnen gik vi i Loungen for frokost, der var faktisk god mad.
Vi boardede og fløj til tiden og var faktisk hjemme 45 minutter før tid.

Selv om at vi havde sovet meget i flyet, var vi trætte. Vi fik kysset og krammet farvel til Sabina og Daniel og skyndte os over og hente bilen for at sætte kursen mod Allerød. Ungerne er jo hjemme før vi er ude af parkeringshuset...

I Allerød rundede vi Meny for rugbrød og pålæg og så ellers hjem - HOME SWEET HOME.


Tak til de to dejlige unge mennesker for at de gider skabe minder sammen med os 💖




Ingen kommentarer:

Send en kommentar